Zobacz prezentacje jak dodać nowy serwis
zamknijKliknij na obrazek
aby powiększyć ?
Bike Atelier to sieć najlepszych na Śląsku salonów i serwisów rowerowych.
Salony Bike Atelier cechuje wyjątkowo bogata oferta rowerów, osprzętu oraz akcesoriów rowerowych. Spośród tysięcy produktów na pewno wybierzecie Państwo ten najlepiej dopasowany do Państwa indywidualnych potrzeb. Na miejscu dopomogą w tym Państwo pasjonaci rowerów, ludzie z ogromną wiedzą, a często z doświadczeniem zawodniczym w wyścigach i maratonach rowerowych z różnych obszarów sportu rowerowego.
Komentarze:
# Data: 20 lipca 2009 / 21:32 IP: 83.4.108.* s Ocena: 6
Z całym sumieniem muszę polecić serwis w sosnowcu fachowcy jakich a do tego maja normalne ceny za usługi serwisowe. Co do samego sklepu nigdy nic tam nie kupowałem po za denatką itp.
# Data: 27 lipca 2009 / 19:12 IP: 83.21.52.* s
ja natomiast zdecydowanie musze odradzić... Nazwał bym tych panów raczej pseudo-fachowcami ;)
# Data: 25 sierpnia 2011 / 20:23 IP: 83.7.240.* s Ocena: 1
Popieram opinie o pseudo-fachowcach. Wszystko zwalają na brud i piach w łańcuchach, do tego ironia, zbędne wciskanie ich teorii i wyraźne spławianie niezadowolonego klienta. Kupowałam tam rower i mimo gwarancji nie chcą przyjąć reklamacji! Odradzam!
# Data: 26 marca 2012 / 15:59 IP: 217.98.12.* s Ocena: 1
To nie jest serwis tylko - my wiemy, co jest zepsute, jak klient ma inną opinię to może liczyć na obelgi, poniżenie, wyśmianie i agresję zamiast normalnej konwersacji fachowca (oni nimi nie są, zresztą ich wykształcenie też odbiega od wykonywanej pracy) z klientem (który czasem zna się na temacie i idzie do serwisu tylko po to, aby nie stracić gwarancji samemu dokonując zmian konstrukcyjnych roweru). Jak czegoś nie potrafią naprawić (nie wiedzą jak, brak im chęci do wybadania tematu, sam nie wiem), to uznają, że problem nie występuje i nie naprawią, a jak się samemu chce naprawić i wie jak, to nie wolno, bo gwarancja... Sklep OK, można si dogadać i ceny dobre, właściciel super człowiek - z nim można normalnie porozmawiać, wyjaśni co i jak, można dojść do porozumienia, polecam szukać od razu tego Pana zamiast rozmawiać z panami "serwisantami" - "serwisanci"... jak ktoś jest laikiem, to tak zamotają, że człowiek pomyśli o nich "wszechwiedzący mistrzowie". Ale jak ktoś się zna na rowerze, to szkoda nerwów, pieniędzy i czasu na ten serwis...Sklep polecam z całym przekonaniem, natomiast serwis trzeba omijać, i uważać na białą kratę na tyłach serwisu, która nader często jest z hukiem zamykana przed klientem (często zagrażając zdrowiu fizycznemu - można nią dostać), który dochodzi swoich praw a w zamian dostaje i tu zacytuję przedmówcę: "do tego ironia, zbędne wciskanie ich teorii i wyraźne spławianie niezadowolonego klienta".
Podsumowanie:
Sklep: OK polecam
Właściciel: Super człowiek, z nim należy rozmawiać jak się chce coś załatwić w sprawach serwisowych, jest bardzo miły i jako jedyny ma wpływ na "serwisantów" i tylko jego słuchają
"serwis": NIE!!! Może i potrafią ustawić przerzutki i wymienić suport (czyli umiejętności 12 latka który wie, jak trzymać klucz i śrubokręt) ale jak przyjdzie coś reklamować albo pomyśleć co może być nie tak, to brakuje wiedzy i chęci, w zamian za to wymądrzają się, obrażają klienta traktując jak ułomnego kretyna co nie wie nawet, co to śrubka i nakrętka, próbują za wszelką cenę spławić a jak nie wychodzi to trzaskają słynną, białą kratą tuż przed nosem ... rozmawiać z nimi nie warto, z zulusami prędzej by się człowiek dogadał. Na miejscu Pana właściciela skorygował bym postawę "serwisantów" lub dokonał redukcji etatów bo szkoda, aby opinię dobrego sklepu psuł taki"sewis i "uprzejmość" panów zza białej kraty.
# Data: 24 kwietnia 2012 / 11:22 IP: 89.78.227.* s Ocena: 1
Witam,
Opinia dla sklepu w Katowicach, nie wiem jak w innych placówkach, zresztą nie interesuje mnie to już, bo na pewno nie zostawię pieniędzy w placówce z taką obsługą.
Opinię negatywną wystawiam za obsługę Pana sprzedawcy, którego zapytałem czy sprzedają także rowery z Kross'a - odpowiedział, że "nie handlujemy tym" takim tonem, jakbym pytał, czy handlują martwymi noworodkami. Podejście fanatyczne do marek, jak w Apple'u.
# Data: 09 maja 2012 / 15:19 IP: 89.73.25.* s Ocena: 1
Witam,
Sklep w Sosnowcu odradzam. Obsługa a zwłaszcza serwisanci jest wyjątkowo chamska. Stwarzają problemy przy naprawach gwarancyjnych. Jeżeli ktoś nie lubi przepychanek słownych to lepiej niech u nich nie kupuje.
# Data: 21 sierpnia 2012 / 12:04 IP: 78.88.232.* s Ocena: 1
Odradzam sklep w Tychach!!! brak profesjonalnej obsługi, bardzo ciężko reklamować produkty (panowie wymyślają niestworzone historie odnośnie przyczyn usterki).
Zastanów się dwa razy zanim tam kupisz cokolwiek.
# Data: 27 lipca 2013 / 11:53 IP: 91.206.65.* s Ocena: 2
Sklep i serwis w Sosnowcu to dratam. Właśnie byłem świadkiem jak "serwisant" krzyczał na Klienta! Nie podniósł głos.. on krzyczał! Gdybym ta zupełnie bezpodstawna agresja była skierowana w moim kierunku, zrobiłbym wsztstko, aby stracił on pracę i nie znalazł jej nigdzie indziej. Trochę się boję o pozostawiony tam sprzęt... zobaczymy co będzie przy odbiorze.
# Data: 27 października 2013 / 14:43 IP: 89.77.208.* s Ocena: 2
Pierwszy raz w życiu mnie coś takiego spotkało że praktycznie zwykł tak jak piszecie pseudo serwisant mógł klienta wyrzucić że sklepu przy właścicielach !!!!!!! .A sprawa miała sie tak chciałem wyjaśnić pewną sprawę przy zakupie osprzętu z panią Agnieszką bo cena mi nie pasowała po chwili włączył się do sprawy cały personel włącznie z właścicielką a właściciel się tylko przyglądał poczułem się jak w zoo .Zdenerwowałem się i mówię ze chce załatwić tą sprawę z jedną osobą i przychodzi"serwisant" i mówi do mnie zebym sobie zmienił sobie sklep przy właścicielach !!!!!!!! zero reakcji wtedy tak mnie poniosło ze sobie przekląłem .jeszcze "serwisant" mówi do mnie że jest osoba "wykształconą " chyba musi tak sobie podkreślać żeby podnieść sobie samoocenę haha.moja noga więcej w tym sklepie już nie stanie a muszę odebrać manetkę żałuję tylko ze po słowach "serwisanta" nie kazałem zdemontować osprzętu przecież mi tak radził pan "serwisant"Jeżeli ktoś chce korzystać z tego sklepu po tylko z panią Agnieszką panem Kubą i z serwisu panem Danielem.Na pewno ja tej sprawy tak nie zostawię bo właściciele tak nic nie zrobią pracownikom wszyscy są na TY .Brak profesjonalizmu w podejściu do klienta po prostu żenada skandal.Nie rozumie zachowania właścicieli reprezentujecie panstwo takie marki jak MERIDA TREK SHIMANO SRAM a takie zachowanie żenada szok!!!!!!!!!!!!
# Data: 28 października 2013 / 22:19 IP: 46.215.32.* s Ocena: 6
A ja mam całkiem pozytywne doświadczenia z Bike Atelier w Sosnowcu, serwisuje u nich wiele rowerów i to nie koniecznie kupionych u nich, zawsze fachowo i konkretnie, jakoś nie zauważyłem braku profesjonalizmu a wręcz przeciwnie! Rady prawdziwych praktyków (jeżdżą w MTB) zawsze się sprawdzały. A o stan rowerów (np łańcuch) naprawdę należy dbać a nie wymagać potem "cudów". POLECAM zarówno SKLEP i SERWIS w Sosnowcu. PS Poleciłem go wielu osobom i jakoś również są zadowolone.
# Data: 29 października 2013 / 02:27 IP: 89.77.208.* s
Hala ale szybka riposta
# Data: 29 października 2013 / 02:58 IP: 89.77.208.* s
Byłem ciekaw jak szybko ktos ze znajomych da pozytywną opinię gratulację i przyznaję panu lub pani która to napisała że ma rację swoich kolegów traktują inaczej nawet są w puszczani na warsztat .Rozumie że teraz będą same pozytywne opinie nagły wysyp ( śmiechu warte) nawet nie wiedzieli że dałem o nich negatywną opinię bo sam do sklepu zadzwoniłem i im o tym powiedziałem zeby sobie przeczytali . Wracają do sklepu zakupiłem manetkę tylną sram x7 wózek karbon w cenie 359 zł a w innych sklepach bikeatelier są w cenie 275 zł oczywiście osobiście dzwoniłem i mogę powiedzieć ze pan z Gliwic był nad wyraz uprzejmy że sprowadzi mi ją od importera z HARFY właśnie w cenie 275 zł a w Sosnowcu jeszcze powiedzieli mi że oni mają w promocji za 359 zł ( ciekawe) .Chciałem podziękować panu " serwisantowi" który polecił mi żebym zmienił sklep i zmieniłem wszystkim polecam HaiBike 2013 / Rower.com.pl - największy rowerowy sklep i serwis ...Sklep rewelacja ceny bardzo dobre są elastyczni w upustach dziękuję panu za dobrą radę .
# Data: 05 czerwca 2014 / 17:31 IP: 83.8.146.* s
Niestety kontakt ze sklepem internetowym do momentu zapłaty. Zabrakło w pudle małego plastiku , porobiłem zdjęcia i chciałem nawet go dokupić, ale nigdy więcej się nie odezwali. Poza tym przednie mocowania błotnika były "poprzekręcane" co pozwala sądzić, że rower nie był nowy tylko powystawowy. Telefonicznie wypieli się stwierdzając, że oddzwonią co nigdy nie nastąpiło. Radzę kupić kilka zł taniej w sklepie stacjonarnym a nie wirtualnym u żywych ludzi, którym bubel będzie można oddać. Pozdrawiam cyklistów!
# Data: 30 czerwca 2014 / 15:05 IP: 89.68.211.* s Ocena: 1
Widzę, że moje negatywne doświadczenia ze sklepem nie są odosbnione, dlaczego mnie to nie dziwi? :)
Byłem dzisiaj w Bike Atelier w Sosnowicu, już wiem, że byłem tam ostatni raz. Urzekła mnie profesjonalna obsługa klienta w wykonaniu jednego z serwisantów. Już na dzień dobry odpowiedź typu "czego pan chce" raczej już na wstępie nie zachęca do dalszej konwersacji. Na moje pytania odnośnie możliwości asysty/doradztwa przy skręcaniu roweru i pakowaniu go do kartonu rowerowego tak, żeby dobrze go zabezpieczyć usłyszałem, że odkręcam przednie koło, wkładam do kartonu i oto całe doradztwo. Cóż, nie jestem specjalistą od rowerów, nigdy nie pakowałem ich wcześniej do kartonów, byłem gotów zapłacić za podpowiedź profesjonalisty, którego niestety w tym sklepie nie spotkałem. Ich sprawa, ja będę teraz wszystkim odradzał ten sklep przy każdej możliwej okazji. Jednak obsługa klienta w wykonaniu wielu polskich "sprzedawców" jak ten jest jeszcze 100 lat wstecz za cywilizacją.
Pozdrawiam
Marek
# Data: 14 lipca 2014 / 21:20 IP: 79.175.234.* s Ocena: 6
serwis w Sosnowcu OK, szybko i profesjonalnie polecam. waldekk
# Data: 12 sierpnia 2014 / 20:17 IP: 95.160.243.* s Ocena: 6
a może to ten sosnowiec
# Data: 22 grudnia 2024 / 05:04 IP: 127.0.0.* s Ocena: 2
To jest podgląd twojej opinii. Ukryj