Zobacz prezentacje jak dodać nowy serwis

zamknij

Opcje:

Dostępne opcje: rozmiar tekstu.

ocena: 4.3 mapa

Motoricus

  • data: 26 stycznia 2012
  • godzina: 11:33

Firma zajmuje się wyciąganiem od ludzi pieniędzy, są bezczelni........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Komentarze:

  • # Data: 26 stycznia 2012 / 11:34 IP: 88.220.166.* s Ocena: 1


    OSTRZEGAM firma MOTORICUS ul. Patriotów Warszawa Miedzeszyn – Oszuści
    Oddałem samochód aby wyważono koła (drżała kierownica podczas jazdy). Panowie stwierdzili że do wymiany jest końcówka drążka wraz z drążkiem kierowniczym. Umówiłem się na odstawienie samochodu który odstawiła do nich dwa dni później moja żona. Ustaliliśmy jednocześnie wymianę oleju wraz z filtrem.
    Żona odstawiając samochód poinformowała że jeśli coś dodatkowo wyjdzie do zrobienia mają się kontaktować ze mną telefonicznie.
    Po odbiorze samochodu okazało się że kierownica nadal drży a samochód ściąga podczas jazdy odbierała go żona, zapłaciła i nic nie sprawdzała.
    Po przejrzeniu rachunku okazało się że Panowie nie zmienili drążka natomiast rzekomo wymienili filtry kabiny i powietrza które były wymieniane miesiąc wcześniej (oczywiście nikt nie zadzwonił zapytać czy mają to robić). Oczywiście kwota do zapłaty była zgodna z wcześniej ustaloną…
    Wróciłem do warsztatu i powiedziałem że chcę aby wymieniono drążek – zgodnie z ustaleniami a filtry włożono włożono stare. Pan w warsztacie stwierdził że może włożyć mi stare filtry ale w takim wypadku policzy mi 60 zł za ich sprawdzenie. Na moje pytanie czemu nie wymienili drążka skoro sami stwierdzili że jest do wymiany odpowiedział że mówili że drążek trzeba będzie wymienić jeśli nie będą mogli odkręcić od niego końcówki (co oczywiście nie miało miejsca). Dodatkowo chciał mi policzyć za spóźnienie 70 zł ponieważ jak twierdził odmówił innemu klientowi ustawienia zbieżności (byliśmy umówieni na wstawienie samochodu od godziny ósmej, żona dojechała na dziewiątą – podkreślam że nie byliśmy umówieni na punkt ósma tylko od ósmej i wstawienie samochodu na cały dzień).
    Nie chcąc dalej się denerwować pojechałem do innego warsztatu. Oczywiście okazało się że zbieżność nie była ustawiona prawidłowo.
    Podsumowując można powiedzieć że sam jestem sobie winien Motoricus to raczej firma Wulkanizacyjna a nie warsztat i nie wiem co mnie podkusiło żeby zostawić im samochód. Warto jeszcze dodać że podczas wszystkich naszych wizyt nie widzieliśmy tam innych klientów co też było wskazówką jaki to warsztat…

  • # Data: 08 lutego 2012 / 09:55 IP: 217.153.217.* s Ocena: 6


    Szanowny Kliencie/kapust7,
    Firma Motoricus przykłada najwyższą wagę do zadowolenia i bezpieczeństwa swoich klientów. Dlatego chcielibyśmy się odnieść do Pańskich spostrzeżeń dot. jakości oferowanych przez nas usług.

    Zlecenie, które podpisała Pana żona obejmowało kontrolę filtrów. Zgodnie z nim serwisanci dokonali takiej czynności. W trakcie kontroli okazało się, że filtry są mocno zanieczyszczone i wymagają wymiany. Sprzedawca zgodnie z Pańską prośbą próbował się z Panem skontaktować na podany w zleceniu telefon w celu poinformowania o konieczności ich wymiany. Niestety połączenie było bezskuteczne, dlatego podjął decyzję o wymianie tych filtrów. Decyzja ta jest jak najbardziej zgodna
    z zasadami profesjonalnego serwisowania pojazdów. Nie praktykujemy montowania u klientów brudnych filtrów, ponieważ mogłoby to doprowadzić do trwałych uszkodzeń samochodu. Jeśli chodzi o cenę oferowanych przez nas produktów, to filtry, które sprzedajemy spełniają normy obsługiwanych przez nas pojazdów, są sprawdzone i dobrej jakości, a wszystkie ceny precyzyjnie określone są w naszym cenniku. Jesteśmy pewni oferowanych przez nas rozwiązań i produktów dlatego zapewniamy także gwarancję na nie. Jeżeli klient sam przywozi filtr oczywiście montujemy go, ale w takim przypadku nie odpowiadamy za jego jakość i tym samym gwarancję. Taka polityka dotyczy również oferowanych w serwisach wszystkich innych części.

    Zużyte filtry zgodnie z Pana zaleceniem zostały włożone do bagażnika. Ich stan był zły i zagrażał prawidłowemu działaniu pojazdu dlatego w trosce o bezpieczeństwo zostały wymienione. Ceny produktów jakie otrzymujemy od producentów są tajemnicą firmową i nie są przekazywane klientom na ich życzenie. Tym bardziej nie jesteśmy zobligowani do sprzedawania produktów po cenach jakie wynegocjowaliśmy od ich producentów.

    W sprawie drążka - wymiana skorodowanej końcówki kierowniczej często kończy się uszkodzeniem drążka kierowniczego, który najczęściej ma podobne luzy jak końcówka. W Pana przypadku drążek był sprawny i udało się zdemontować wadliwą końcówkę i ją wymienić. Przed otwarciem zlecenia został Pan poinformowany, że dodatkowy koszt w postaci drążka może się pojawić. Nie było takiej potrzeby. Żaden z warsztatów działających pod marką Motoricus nie wymienia klientom części, które mogą jeszcze służyć.

    Zgodnie z informacjami od pracownika serwisu był Pan niezadowolony z powodu wymiany dwóch żarówek W5W (2 zł/szt.) świateł przednich tzw. postojowych i żarówki podświetlenia tablicy (3 zł / szt.). Zwyczajowo w naszym serwisie każde auto jest sprawdzane pod kątem kilku istotnych punktów bezpieczeństwa – hamulce, opony, amortyzatory i oświetlenie. W przypadku stwierdzenia usterek proponujemy klientowi naprawę lub ich wymianę. Szczególnie na miejscu dokonujemy wymiany żarówek, aby klient nie wyjechał ze stacji bez sprawnego oświetlenia. Wypuszczenie auta bez sprawnych świateł jest niezgodne z naszą polityką serwisu ponieważ naraża na niebezpieczeństwo nie tylko pana ale również innych użytkowników ruchu.

    Kwota w wysokości 70 zł za spóźnienie nie została Panu naliczona. Auto było zapisane do serwisu na godzinę 8 (zostało to sprawdzone w kalendarzu w systemie), a przyjechało po 10 (w systemie sprawdzona godzina otwarcia zlecenia oraz sprawdzone nagranie na monitoringu).
    W serwisie samochodowym jest podobnie jak w innych usługach – umówiona godzina ma znaczenie. Proszę zauważyć, że pomimo spóźnienia serwis przyjął auto na stanowisko, choć spowodowało to konieczność odmówienia usługi innemu klientowi w tym czasie. Fakt podjęcia dyskusji
    z Panem – naszym klientem - przez sprzedawcę serwisu i mówienie o dodatkowej opłacie jest niedopuszczalny i tutaj należą się Panu przeprosiny. Wobec pracownika stacji zostaną wyciągnięte konsekwencje.

    Motoricus jest serwisem samochodowym w pełnym zakresie. Zatrudniamy profesjonalnych mechaników i rozwijamy ich umiejętności przez ciągłe szkolenie. Stacja jest wyposażona
    w nowoczesny sprzęt i ma pełne wyposażenie do serwisu mechanicznego. Geometrię ustawiamy na wysokiej klasy sprzęcie firmy Hunter, który jest aktualizowany na bieżąco oraz serwisowany w celu utrzymania dokładności pomiarów. Usługę dla Pana wykonywał certyfikowany mechanik, który sprawdził ją dokonując dwóch jazd próbnych w celu weryfikacji ustawienia. Według informacji od pracowników serwisu informował Pan, że auto wciąż ściąga na jedna stronę. Przyczyny tego są różne i nie zawsze związane z ustawieniem geometrii. Sprzedawca zaproponował Panu bezpłatną kontrolę auta. Z przykrością musimy stwierdzić, że nie skorzystał Pan z naszej oferty.
    Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów, a przede wszystkim na ich bezpieczeństwie dlatego oferta bezpłatnej kontroli, która ma zdiagnozować przyczyny ściągania auta jest ciągle dla Pana aktualna.

    Adam Klimek, koordynator sieci serwisów Motoricus.com

  • # Data: 08 lutego 2012 / 18:01 IP: 217.153.217.* s


    miłe zaskoczenie - wymiana klocków hamulcowych bardzo sprawnie , jest gdzie poczekać (z darmowym wifi). dotychczas byłem przyzwyczajony do ASO i powiem szczerze nie wiem dlaczego - bo i koszty tu duuużo niższe
    Polecam

    baca007

  • # Data: 15 kwietnia 2012 / 17:26 IP: 80.55.34.* s Ocena: 6


    Tak sobie mysle KAPUST7, ze nie potrafisz dostrzec tego co wartosciowe.
    NAprawiaja Ci (za grosze) niesprawne swiatla, choc o tym nawet nie wiedziales, wymieniaja filtry, a mogli zostawic zuzyte, jak to czasem bywa w autoryzowanych i policzyc za nowe.
    Kazdemu moze zdarzyc sie jakas wpadka, ale z tego co czytam chlopaki nie chowaja glowy w piasek tylko proponuja rozmowe i dalsze nieodplatne usatysfakcjonowanie/skuteczna naprawe.

    Ja akurat jestem ich fanem, bo przyjechalem kiedys po akumulator, mogli mnie skroic na piec stow, ale nie, gratisowo zdiagnozowali, ze akumulator tylko rozladowany.
    Po naprawieniu duperela w alternatorze za 65 zlociszy oddali naladowana moja baterie i jezdze juz drugi rok. Sadzisz, ze znajdziesz wielu takich, ktorzy mogac zarobic piec stowek wybiora lojalnosc wobec klienta?

  • Ocena: brak, kliknij na gwiazdkę aby zmienić.

  • Pokaż jak sformatować tekst

    **Tekst pogrubiony** - Tekst pogrubiony
    _Tekst pochylony_ - Tekst pochylony
    http://serwisujemy.pl - linki zmieniane są automatycznie,
    pamiętaj o poporzedzeniu adresu protokołem, w większości będzie to http://