Zobacz prezentacje jak dodać nowy serwis

zamknij

Opcje:

Dostępne opcje: rozmiar tekstu.

ocena: 2.9 mapa

Mag- Com Serwis Notebooków

  • dodał:er4S3r
  • data: 09 lipca 2009
  • godzina: 19:23
kod Qr

Kliknij na obrazek
aby powiększyć ?

Uczciwe podejście do klienta, rzetelnie wykonana naprawa

i najniższe ceny we Wrocławiu dla Was, Drodzy Klienci !

Oferujemy najkrótsze terminy napraw od 30 min do 7 dni!

Nie tolerujemy naciągactwa i krętactwa.
Rzetelnie informujemy klienta o wykonanej naprawie.
Umożliwiamy weryfikację kosztów naprawy i nie zawyżamy ich !!!


NAPRAWIAMY NOTEBOOKI WSZYSTKICH MAREK !

Informacje zebrane ze strony firmowej.

Komentarze:

  • # Data: 16 lipca 2009 / 12:59 IP: 213.238.104.* s Ocena: 1


    Ciekawe ze moj notebook jakos nie zostal naprawiony w 7 dni. Odradzam...

  • # Data: 13 sierpnia 2009 / 19:29 IP: 90.156.88.* s Ocena: 1


    niedlugo minie 4 tygodnie wiec zdecydowanie za wolno

  • # Data: 22 sierpnia 2009 / 14:51 IP: 83.27.146.* s


    ja oddałem swojego hp do tego serwisu został on naprawiony z lekkim opóźnieniem ale nie mam żadnych zastrzeżeń co do usługi i ceny. Serwis ten poleciła mi znajoma, która była również zadowolona.

  • # Data: 23 maja 2010 / 23:03 IP: 195.206.113.* s


    potrzebowalem naprawic laptopa w trybie express. czekalem 4h , udalo sie i jestem zadowolony.

  • # Data: 28 czerwca 2010 / 20:01 IP: 188.122.17.* s


    Poprostu tragedia. Omijajcie ten serwis z daleka. Kłamstwa kłamstwa i jeszcze raz kłamstwa. Po 14 dnich odebrałem oczywiście nienaprawionego laptopa w dodatku nie działał już wcale. Niestety musiałem wymienić płytę główną. Niepolecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • # Data: 02 listopada 2010 / 21:04 IP: 77.253.166.* s


    Naprawa kosztowała mnie 10 % wartości laptopa mimo iż w innych serwisach usłyszałem że nie opłaca się go naprawiać. Minimalny poślizg czasowy 1 dzień dłużej niż w umowie ale pomimo tego bardzo polecam.

  • # Data: 03 grudnia 2010 / 11:58 IP: 80.48.211.* s Ocena: 6


    Czy te nieprzychylne opinie pisze konkurencja???? Za nową matrycę do Sattelite l650 -116 zaplacilem tylko 350 zł :) :) :) wymienili mi ja za darmo na poczekaniu (ok 15 minut) i w bardzo kulturalnej atmosferze, wszystko profesjonalnie. Jestem niesamowicie zadowolony z usług tego serwisu, na pewno będę polecał go każdemu. :):):)

  • # Data: 02 stycznia 2011 / 22:40 IP: 89.78.166.* s


    jak mam problem z laptopem to tylko z tego serwisu we wszystkim mi pomagają czasem już kasy nie biorą aż mi głupio, wszystkm znajomym polecam Marta

  • # Data: 06 stycznia 2011 / 17:34 IP: 83.26.164.* s


    He He kasy nie biorą bo chyba robią już same gwarancyjne zwroty. Dla mnie to lipa klęska totalna żenada. Odebrałem laptopa po kilku reklamacjach na szczęście oddali kase. Ale laptop nadaje się jedynie do śmieci. Nic dziwnego skoro chwalą się ,że sprzęt naprawia niejaki Armand, to chyba jakiś murzyn z dalekiej Afryki lub Kongo. A testu dokonuje pies Dankan. Zdecydowanie odradzam to nie serwis tylko zwierzyniec lub Zoo jakieś. Po za tym na stronie same byki ortograficzne błędy. Nie dośc że się na sprzęcie nie znają to jeszcze wygląda na to ,że do szkoły nie chodzili.

  • # Data: 26 stycznia 2011 / 22:26 IP: 89.78.166.* s


    Żenadą jest to co piszesz kolego a żal w d... ciebie ściska że nie pracujesz w tym serwisie tylko w konkurencji ! Nie wiem skąd taka zawiść ludzka. Chłopaki mają świetną prasę w śród informatyków co przekłada się na klientów tzw. z polecenia.
    Gdyby było prawdą to co piszesz nie byłoby codziennie kolejki klientów ze sprzętem do naprawy " nie reklamacyjnej" jak byś sobie życzył ! Pozdrawiam wszystkich normalnych urzytkowników

  • # Data: 17 lutego 2011 / 14:15 IP: 95.160.203.* s Ocena: 1


    nie polecam, oddany do naprawy z powodu urwanego zawiasu w zamian złamana obudowa i zepsuty dysk i utrata wszystkich danych!

  • # Data: 16 marca 2011 / 10:55 IP: 46.113.215.* s Ocena: 6


    Serwis super. Naprawilem 16 firmowych notebooków, niektóre odebrałem po2 dniach inne po 3tyg ale to że względu na trudność naprawy i brak części.
    Niektóre były do zwrotu ponieważ inny serwis zgrzal chipsety. 10 chodzi juz 6 miesiąc, 2 były reklamacyjnie naprawione. Naprawdę polecam. Polecam p. Michała młody i rzetelny chłopak.

  • # Data: 23 marca 2011 / 21:51 IP: 78.8.242.* s Ocena: 6


    Dla mnie rewelacja. Bardzo miła i sympatyczna obsługa. Wszyscy uśmiechnięci i z dużym poczuciem humoru. Mają bardzo indywidualne podejście do petenta Wszystko jest rzetelnie wyjaśnione. Cennik naprawy jest robiony w wersji pesymistycznej żeby później klient nie był zaskoczony. Padła mi płyta główna+LAN. wszyscy odradzali mi to naprawiać. W innych krętackich serwisach zaśpiewali mi za naprawę 500 zł!! Oni zrobili to za 250 zł. Fakt mały poślizg był ale to dlatego że ktoś im tam się rozchorował (telefon z tą informacją był). W nagrodę za cierpliwość laptop został gruntownie odkurzony i odśmiecony. Chciałbym zaznaczyć że mój laptop był serwisowany 3x w autoryzowanym serwisie bez skutku. Oni zrobili to bez najmniejszego problemu. Wielkie dzięki!!

  • # Data: 27 marca 2011 / 00:10 IP: 89.228.168.* s


    Nie wiem czy polecać - zlecają naprawy dalej do innego serwisu we wrocławiu.... dlatego w co drugim komentarzu jest poslizg :D:D:D ...a w tym drugim serwisie mam taniej i szybciej :) kto chce niech robi... aha no i masa błędów na ich stronie www....

  • # Data: 01 października 2011 / 21:04 IP: 84.38.222.* s Ocena: 4


    Serwis dobry, rzetelny ale w moim odczuciu DROGI!!!
    za podpięcie obluzowanej taśmy do lcd wzięli.. 150zł :/ aż boję się pomyśleć ile bym zapłacił gdyby była jakaś część do wymiany.
    Moje zlecenie wykonali na czas w 2dni - po 1 dniu zadzwoniłem i przypomniałem się (zgodnie z zaleceniem).
    Do tego przed oddaniem lapka do naprawy łysy pan w okularach zapewniał mnie, że dostanę gwarancję a także kieszeń "szufladkę" na kartę sieciową którą ukradli mi w autoryzowanym serwisie mojego laptopa. Oczywiście owego elementu nie dostałem, a gwarancja to taka rozruchowa na dwa tyg.

    Jeśli masz nóż na gardle i musisz mieć szybko sprawny sprzęt,
    a nie liczysz się za bardzo z kosztami to ten serwis jest dla ciebie.

  • # Data: 11 października 2011 / 19:18 IP: 81.190.208.* s Ocena: 1


    serwis do bani odradzam

  • # Data: 30 listopada 2011 / 18:21 IP: 80.53.84.* s Ocena: 5


    A ja Polecam mam naprawionego laptopa po zalaniu i właśnie z niego piszę.
    Na pamiątkę otrzymałem fotografie zalanej mojej płyty głównej.
    Serwis z polecenia i będę polecał w dalszym ciągu.

  • # Data: 19 lipca 2012 / 20:53 IP: 89.70.169.* s


    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM, LAPTOP PO RAZ TRZECI U NICH Z TĄ SAMĄ USTERKĄ, ALE OBECNA NAPRAWA PRZESZŁA SAMA SIEBIE, PONAD PIĘĆ TYGODNI I NADAL NIE NAPRAWIONY I W DALSZYM CIĄGU NIE POCZUWAJĄ SIĘ DO WINY. SAMI NAPĘDZAJĄ SOBIE KLIENTÓW NAPRAWA DO NAPRAWY. KTO CENI SWÓJ CZASI PIENIĄDZE TEN NIECH OMIJA TEN CUD SERWIS NA DĄBROWSKIEGO WE WROCŁAWIU. MAGDA

  • # Data: 12 sierpnia 2012 / 22:54 IP: 79.184.124.* s Ocena: 1


    LUDZIE, UNIKAJCIE TEGO SERWISU! Oddałem do nich mój komputer, bo nie mogłem znaleźć innego serwisu macbooków we Wrocławiu. Nigdy w życiu nie popełniłbym tego samego błędu. "Naprawa" trwała zamiast 24h ponad tydzień, po czym komputer został mi zwrócony w jeszcze gorszym stanie - przed oddaniem go się uruchamiał a po zwróceniu nie. Facet, z którym rozmawiałem przez telefon brzmiał sensownie i uległem wrażeniu że komputer będzie w dobrych rękach. Niestety, serwisanci z magcoma to banda kelnerów, którzy cisną się na zapleczu i robią słodkie oczy do sekretarki. W efekcie cała płyta główna była do wymiany. Panowie z magcoma grzali bezsensownie wszystkie układy tylko zwiększając zniszczenia. W pierwszej chwili po zalaniu zależało mi na tym, żeby komputer był szybko zrobiony, człowiek nie myśli racjonalnie. Jaki był skutek? Komputer był robiony w sumie jakieś 2 miesiące - oczywiście już w innym serwisie. Naprawa, która miała wynieść kilkaset złotych skończyła się dla mnie na 3500, co i tak było po kosztach. Pamiętajcie, żeby po zalaniu odłączyć baterię i zastanówcie się gdzie oddajecie komputer.

  • # Data: 22 sierpnia 2012 / 00:18 IP: 79.184.127.* s Ocena: 1


    Również odradzam. Syf i brud w serwisie, Wszędzie bałagan, walają się kartony za stosami białego papieru na biurku. Powłączane telewizory na ścianach. Hałas i harmider. Panowie udający profesjonalistów, w rzeczywistości banda półgłówków,

  • # Data: 10 września 2012 / 23:15 IP: 5.173.174.* s Ocena: 6


    Ostatnio stłukła mi się matryca w laptopie, na necie nie znalazłem tańszego produktu niż 700zł, podobnie w innych serwisach we Wrocławiu - cena wahała się od 700 do 800zł + ew. koszty wymiany, czas oczekiwania około tygodnia (tam gdzie dzwoniłem nikt nie miał na stanie, matryce do mojego laptopa chyba nie są zbyt popularnym produktem). Trochę przez przypadek odwiedziłem serwis Mag Com, mówię o co chodzi, podaję model laptopa, na co obsługujący mnie pan bez zastanowienia odpowiada coś w stylu: "A to będzie 16 cali, koszt 490zł brutto". Szok! 200zł taniej niż gdziekolwiek indziej. Pytam się grzecznie ile za wymianę i jaki jest czas oczekiwania na naprawdę i tutaj kolejne bardzo miłe zaskoczenie - "wymiana za darmo, będzie pan musiał poczekać jakieś 30 minut". Nie minęło pół godziny, a wszystko było już gotowe! Trochę nie mogłem w to uwierzyć, ale minęło już trochę czasu od tej wymiany i wszystko działa świetnie. Powiem jeszcze, że jakieś pół roku temu wymieniałem klawiaturę. Kupiłem najtańszy egzemplarz na allegro (choć model identyczny jak pozostałe, to cena o jakieś 10-15zł niższa), jak się okazało sprzedawcą był serwis Mag Com, także niska cena matrycy to chyba nie był przypadek :) Zdecydowanie polecam! Może nie jestem stałym gościem serwisów komputerowych, ale nie przypominam sobie, żebym wychodząc z jakiegokolwiek był tak zadowolony ;)

    (P.S. Jakby ktoś nie wierzył, że taka różnica w cenie, to niech sobie sprawdzi ile teraz [bo za rok może być tańsza, wiadomo] kosztuje matryca do laptopa Toshiba Satellite A660-17G np. na stronie nowematrycedotpl [nie wiem czy mogę tu linkować.] )

  • # Data: 29 listopada 2012 / 17:09 IP: 156.17.235.* s Ocena: 1


    Porażka! Oddałam tam swoje laptopa po zalaniu klawiatury. Czekałam ponad tydzień na naprawe. Gdy juz udałam sie po odbiór komputera, okazało sie ze klawiatura działa, ale w zamian za to coś sie stalo z matrycą. Cały czas widać odświezanie się ekranu, co bardzo razi i przeszkadza w pracy. Gdy pokazałam problem dwom osobom które mnie obslugiwały, najpierw usłyszalam ze to daltego że działa na baterii która sie rozładowuje, stad taki widok. Jestem elektronikiem, wiec wiem ze bateria nie może mieć wspolnego z tym, ale Pan w serwisie uparcie mi kazał podłaczyc do pradu twierdzac ze wtedy zacznie działac. W miedzy czasie posadził mnie o to, że chce od nich wyłudzic darmowa naprawe czegos co juz było zepsute. Dowiedziałam zei równiez ze nie ma możliwosci zgłoszenia reklamacji i że u nich nic sie nigdy nie psuje. po kilkunastominutowej dyskusji, zwrociłam sie do osob obsługujących mnie, mówiąc" prosze państwa, przeciez państwo widzieli ze to nie działa poprawnie" po czym ekspedient zwrócił sie do kobiety z która mnie obsługiwał z pytaniem czy widziała zeby cos było nie tak, na co ta mu odpowiedziała "Ja nic nie widziałam, ja nie mam nawet pojecia o czym wy rozmawiacie", na co facet powiedział mi, że on rownież nie widział by cos sie działo. ŻENADA, po 1 zarabianie na niekompetencji klientów i wciskanie im kitu po 2 okropny stosunek do klientów. stanowczo odradzam

  • # Data: 27 grudnia 2012 / 03:13 IP: 79.186.167.* s Ocena: 1


    Zgadzam się z powyższą opinią na temat serwisu magcom. Żenada i niekompetencja pracowników jest przytłaczająca. W moim przypadku również swój błąd próbowali na mnie zrzucić. Też było pytanie do sekretarki.
    Kolesie stosują te same gierki. Nie polecam magcoma nikomu,

  • # Data: 07 maja 2013 / 21:52 IP: 83.10.162.* s Ocena: 1


    Ku przestrodze posiadaczy Laptopów. Kto nie chce się pozbyć kompa niech unika Serwisu „Mag-Com”. Mój przypadek dość prozaiczny aczkolwiek tragiczny w Listopadzie 2012 r oddałem HP Pavilon dv 9770ew do naprawy na głośną pracę wentylatora. W zgłoszeniu prosiłem o wymianę na nowy. W „Serwisie” poradzono mi przeprowadzenie jego konserwacji koszt 120zł.Aby wymienić na nowy musieli by doliczyć 40 zł. Wyraziłem zgodę na konserwację. W dniu 23.11.2012 otrzymałem SMS że dokonano naprawy. W tym też dniu zgłosiłem się do „Serwisu” po odbiór. Na miejscu pan umył go ściereczką a następnie uruchomił aby okazać jego cichą pracę. Byłem bardzo zadowolony z szybkiej i skutecznej naprawy. Radość moja była krótka. Po kilu godzinach pracy w domu nagle i niespodziewanie pełna zawiecha. Brak reakcji na cokolwiek pozostał jedynie przycisk zał/wył. Ponowne uruchomienie brak wyświetlania na matrycy jedynie podświetlenie. Następnego dnia objaw taki sam. W związku z tym że moja praca polega na częstych wyjazdach po za moje miejsce zamieszkania hp-ka oddałem w styczniu 2013 r. W „Serwisie” było uuuuuuuuuuuu padła grafika i są dwie opcje wymiana koszt 460 zł gwarancja 6 mcy albo regeneracja 180 zł gwarancja 3 mcy. Nie świadom niczego zawierzyłem pracownikowi „Serwisu” i zgodziłem się na regenerację (REBALLING AGP).Nie mniej jednak miałem pewne wątpliwości i skontaktowałem się z serwisem hp. Jakież było moje zdziwienie i niebywała wściekłość po uzyskaniu info. Cytuję - otóż zdarza się że jeżeli serwisant nierzetelnie (cokolwiek to znacz) wykona konserwację wentylatora zawsze ulega awarii AGP gdyż jest na wspólnym radiatorze. Na forach podobny komentarz. Tak uzbrojony w info po otrzymaniu SMS udałem się do nie kompetentnych złoczyńców mojej tragedii. Na miejscu w „Serwisie” dopiero zaczęło się że ten hp dv 9770 to jedno wielkie g........o że to staroć i wszystko się grzeje i najlepiej to z nim do kosza. Oczywiście ze spokojem zapytałem się czemu nie zostałem o tym poinformowany przed naprawą skoro wy mieliście takie informacje.W takim wypadku oddał bym do serwisu hp. Z waszej strony powinniście należycie dołożyć starań aby nie doszło do takiej sytuacji. Zgodziłem się na 180 zł i uiściłem opłatę dla spokoju całej sprawy. Zadowolony z naprawy. W domu jakież było moje zdziwienie. Po 4h zawiecha objaw taki sam. Ponowne uruchomienie brak reakcji matrycy. Uff zagotowałem się jak woda w czajniku i się wku.....łem co za gnoje nie dość że wyłudzili ode mnie 180 zł za to że spartolili to jeszcze na dodatek Laptop nadal jest uwalony. Następnego dnia udałem się do nich. Gdy tylko pojawiłem się w drzwiach blady strach widać było w ich oczach (co padł) ironiczny komentarz. Znowu ze spokojem pytam się czy wreszcie należycie naprawią. Dostałem zapewnienie że teraz dołożą wszelkich starań. Po 20 dniach otrzymałem info o ukończonej naprawie. Pełen obaw udałem się do moich złoczyńców mojej tragedii. Moje obawy spełniły się jak jakieś fatum. Pracownik serwisu szuka mojego hp i nie może znaleźć. Po chwili udaje się na warsztat i przynosi rozebrany Laptop i zaczyna komentarz o tym że nie naprawili go gdyż świetlna tasiemka nad klawiaturą świeci się non stop i jest to wynik zalania elektroniki i będzie to kosztować pewną kwotę. W rozmowie stwierdziłem że oddałem do naprawy z objawami jakie się powtarzają AGP a nie tasiemka i niech mnie ściemnia i żądam prawidłowej naprawy. Powiadomimy pana za kilka dni. Po jakimś czasie przyszedł SMS naprawiony. Jadę. Na miejscu odbieram bez kosztowo ????????.Dziękuje i wychodzę. W domu 2h i objaw te same zawiecha. Na następny dzień jadę. Wchodzę blady strach w oczach i co padł – padł odpowiadam. Odbierają. Oddzwonimy. Przychodzi SMS Laptop nie naprawiony odebrać. Miałem nadzieję że żartują. Nieeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!. Nie naprawią. Odebrałem. Pozostało mi jedynie jutro udać się do Rzecznika Praw Konsumenta i złożyć wniosek oraz zasięgnąć porady prawnej.
    Nic więcej nie należy dodać „Uchowaj nas Panie od Moru i Głodu oraz od MAG-COM”.

  • # Data: 30 marca 2014 / 14:48 IP: 83.27.23.* s Ocena: 1


    Niestety, choć bardziej zależało mnie niż panu z serwisu, nie udało się nawet oddać laptopa do naprawy. Zostałem bezczelnie zignorowany. Powiedziano mi, że tego typu naprawa nie opłaca im się (!!!), bo za miesiąc znowu nich przyjdę i będę reklamował. Pytanie brzmi więc, po jaką cholerę wpisują na swojej stronie taką ofertę, skoro jej nie świadczą? Brak profesjonalizmu, burdel w biurze i niemiła obsługa. Nigdy więcej tam nie zawitam. Szkoda czasu.

    Pojechałem na drugi koniec Wrocławia do AiD serwis. Tam przynajmniej nie potraktowano mnie jak szkodnika i zaoferowano wymianę wadliwego komponentu - a nie tak jak tutaj: zepsute to szkoda naprawiać.

  • # Data: 01 sierpnia 2014 / 14:45 IP: 83.5.227.* s Ocena: 5


    Ja jestem zadowolony z tego serwisu, naprawa była szybka i w miarę tania.

  • # Data: 15 października 2014 / 00:22 IP: 79.110.198.* s Ocena: 6


    Zdecydowanie pro-ludzkie podejście do klienta!
    Asus PC EEE 1225 po autoryzowanym serwisie zaniemógł.
    Złącze klawiatury było uszkodzone (przez serwis w Kołobrzegu przy gwarancyjnej wymianie klawiatury),a jutro wyjazd do szpitala.
    Panowie na poczekaniu naprawili maszynkę i nic nie skasowali....
    Powiem szczerze, że mocno mnie zaskoczyli, bardzo pozytywnie zresztą.
    Duże pokłady dobrej woli, empatii i chęci pomocy.
    Zdecydowanie polecam Ten Serwis

  • # Data: 22 października 2014 / 23:51 IP: 109.197.44.* s Ocena: 1


    Dzwonię do serwisu, odbiera jakaś Pani i mówi mi, że jest matryca na stanie i kosztuje ok 300 zł. Jadę następnego dnia specjalnie do Wrocławia. Przychodzę do serwisu, a tam jakiś łysy facet obsługuje (może właściciel?) i mi mówi, że nie dość, że nie ma takiego modelu na stanie, to jeszcze koszt tego będzie o 100 zł większy. Na to mówię mu, że dzwoniłem tu specjalnie i powiedziano mi, że jest i naprawią od ręki. Ten natomiast zrobił uśmiech debila przy tym mówiąc coś w stylu: "wie Pan jak to jest.. tak mówią.., a się nie znają". Od razu można stwierdzić, że to jakaś niepoważna firma. Skoro personel jest na tyle głupi, żeby wprowadzać klienta w błąd, to albo go zwolnić albo zrobić jakieś szkolenie. Straciłem tylko czas i nerwy. Za to od ręki zrobiono mi to w serwisie xmobil.pl. Po tym jak kolega podał mi szybko telefon, pojechałem tam (bo była już 17:00) i co prawda facet nie miał na stanie sprzętu, ale pojechał specjalnie do hurtowni, a następnie założył mi to w parę minut. Nie jest to jakaś kryptoreklama tego xmobil (bo też tam doskonale nie było i się targowałem, a najpierw mówili, że w hurtowni tego nie ma, a później, że jest), ale poleciłbym tamten serwis niż to dziadostwo. Pozdrawiam ten beznadziejny personel z mag-com!

  • # Data: 05 lipca 2016 / 07:41 IP: 78.8.4.* s Ocena: 6


    Jestem bardzo zadowolony i usatysfakcjonowany z usługi serwisu Mag-com. Mam laptopa Lenovo. Wymiana spalonego zasilacza i zalanej kawą klawiatury (używałem zewnętrznej), trwała kilka minut i od ręki! Cena usługi bardzo przystępna. Obsługa miła i życzliwa.
    Z czystym mogę polecić ten serwis.

  • Ocena: brak, kliknij na gwiazdkę aby zmienić.

  • Pokaż jak sformatować tekst

    **Tekst pogrubiony** - Tekst pogrubiony
    _Tekst pochylony_ - Tekst pochylony
    http://serwisujemy.pl - linki zmieniane są automatycznie,
    pamiętaj o poporzedzeniu adresu protokołem, w większości będzie to http://